C O   Ž I V O T   D A L  . . .   a  V Z A L

Zamyšlení a rozhovory o věcech

kolem nás...

...ale i o samotném smyslu života...


Povídání o lži a zrádcích

aeronet.cz

Na Praze 6 vypukla občanská válka, radnice zakryla sochu maršála Ivana Koněva padákovou plachtovinou, ale za chvíli šla zase dolů! Občanský aktivista Jiří Černohorský plachtu shodil a z lešení zazněl projev, který Praha už dlouho nepamatuje! Zfašizovaná NSDAP 09 na radnici se dočkala drsného vyjádření od mluvčího prezidenta, ale i odsouzení v tiskovém prohlášení KSČM! Pozor, socha maršála Koněva není jediná kauza, magistrát bojuje i proti navrácení Mariánského sloupu!


Skandál okolo sochy osvoboditele a maršála Sovětského svazu Ivana Stěpanoviče Koněva nejen neutichá, ale naopak brutálně eskaluje do neuvěřitelných a bizarních rozměrů, nad kterými zůstává rozum stát. Radnice Prahy 6 pod vedením Ondřeje Koláře jako starosty se dnes ráno v pátek rozhodla k dalšímu vyostření situace. Radnice totiž pověřila komunální služby městské části, aby okolo sochy maršála Koněva na náměstí Interbrigád (původní dobové označení místa) bylo postaveno lešení a na něj byla namontována plachta na zakrytí sochy [1]. Radnice to zdůvodnila tím, že chce zabránit další vandalizaci sochy, ale vzhledem k výrokům starosty Prahy 6 z posledních dní tomu v podstatě ani nikdo nevěří. Zakrytí sochy je pouze náhradní řešení radnice, která sochu chce odstranit a přemístit někam jinam, podle posledních informací do soukromých rukou jednoho sběratele, který má vlastní lapidárium, tedy skladiště pro sochy.

Aktivista Jiří Černohorský, lídr kandidátky ANS do Evropských voleb.

Městské komunální služby postavily lešení dopoledne, ale pár desítek minut poté se na místo dostavil český vlastenec a aktivista Jirka Černohorský, který na lešení vylezl a plachtu odřezal a shodil dolů. Vzápětí však přímo z lešení pronesl krátký a improvizovaný projev, kde vynadal všem lhostejným Pražanům a okolostojícím lidem, že kdyby nebylo těchto vojáků (Sovětské armády) a tohoto maršála (Ivana Koněva), tak by dnes novináři nic nepsali, nic netočili a o ničem neinformovali.

A to proto, že by tu vůbec nebyly, český národ by dnes v prostoru Čech už dávno nežil, protože pokud by nacisté vyhráli válku, měli v plánu realizaci projektu Generalplan Ost na odsun všech původních národů ze Střední a Východní Evropy za Ural pro účely otrocké práce. Jirka Černohorský tak je jedním z mála aktivistů, kteří nehodlají snášet tohle řádění soldatesky TOP 09 na radnici Prahy, kterou mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček překřtil na NSDAP 09 a starostu Ondřeje Koláře označil za zrůdu.

V projevu padala tvrdá slova, starosta Prahy 6 to schytal jako “zasraná štětka!”

K celé věci přijal usnesení [2] i Výkonný výbor KSČM, který ostře odsuzuje snahy radnice Prahy 6 o přepisování dějin a varuje, že za těmito kroky se skrývá revanšismus a revizionismus s napojením na zájmy Sudetoněmeckého landsmančaftu, který má velmi úzké napojení na pražský magistrát a stranu TOP 09. Naše redakce o tom přinesla několik článků, ten nejzásadnější najdete zde. Tyto snahy o odstranění a poté alespoň o potupné zakryté sochy maršála Koněva se však neomezují pouze na Prahu 6. Tyto procesy předvádí i samotný magistrát hl. m. Prahy v čele s primátorem Zdeňkem Hřibem, který před nedávným časem zablokoval projekt navrácení Mariánského sloupu na Staroměstské náměstí. Tento sloup má přitom pro Prahu naprosto zásadní a klíčový význam, který ale nenávidí skupiny napojené na sionistické globalisty. A to si musíme vysvětlit. Nejprve ale zhlédněte video stržení plachty Jirkou Černohorským. Zdroj: DVTV [3].

Copy video URL at current time

 

Mariánský sloup v Praze na Staroměstském náměstí byl postaven v roce 1650, pouhé dva roky po skončení Třicetileté války na připomínku vítězného boje se Švédy, kteří se na podzim roku 1648 snažili obsadit Prahu a Staré město, ale nakonec se jim to nepovedlo a Švédové odtáhli. Na památku tohoto vítězství byl o dva roky později vztyčen tento Mariánský sloup s Pannou Marií na vrcholu, jenž měla okolo hlavy 12 hvězd a stála nohou na poraženém drakovi, což byl odkaz na Bibli a 12. kapitolu Zjevení sv. Jana. Dne 3. listopadu 1918 byl sloup stržen skupinou údajně českých aktivistů, pro které Mariánský sloup představoval symbol právě zanikající rakouské monarchie. Jenže, tento výklad je úplně mylný.

V centru útoku pražských radních je i Mariánský sloup, který byl stržen v roce 1918 židovským aktivistou a zednářem Sauerem

Hlavním organizátorem stržení sloupu byl Franz Sauer, židovský umělec a blízký přítel Jaroslava Haška, ovšem kromě toho i člen vídeňské židozednářské lóže Grenzlogen na 13. stupni zasvěcení, jejímž členem byl i Tomáš Garique Masařík. Právě Franz Sauer organizoval tzv. Žižkovský poplach, což byla akce s cílem strhnout Mariánský sloup na Staroměstském náměstí. Stržení sloupu kvůli Habsburkům však bylo pouze záminkou, protože Mariánský sloup měl jinou, a to okultní funkci. Tato posvěcená stavba umístěná na Staroměstském náměstí, které mělo a má židovský původ mimochodem, stála nad hluboko umístěným talmudickým místem, kde se v podzemí nachází “herešav”, to je zdroj energie jámy pražského Mah’ralu, což je temná energie Kabalah používaná pro otevírání Mah’ralu. Mariánský sloup byl však vysvěcen po vztyčení a tryskalo z něho světlo, které vnímaly citlivé osoby jako teplo. Tento sloup však blokoval funkci Mah’ralu v podzemí, blokoval temnou energii herešav, temné světlo, které proudí z černého slunce, které uctívají zednáři.

Dobové foto ze dne 3. listopadu 1918, povalený Mariánský sloup v Praze.

Franz Sauer nemohl o této funkci Mariánského sloupu nic vědět, jeho zasvěcení na 13. stupni svatavy nebylo dostatečně vysoké k tomu, aby měl znalosti o skutečné funkci sloupu, ale to nebylo nutné, protože svoji práci vykonal a stržení sloupu zorganizoval a řídil. Jistě jste si všimli, že v poslední době se globalistické strany v ČR postupně sbližují se Sudetoněmeckým landsmančaftem, ale i s Habsburky v rámci projektu Panevropy podle tezí Richarda von Coudenhove Kalergiho. Současný šéf ODS Petr Fiala se počátkem 90. let angažoval v projektu Panevoropy a osobně se setkal s Ottou von Habsburkem. O tom jsme už také v minulosti psali. Takže si najednou řeknete, když se čeští politici v Praze sbližují se Sudeťáky a Habsburky, proč je tedy na magistrátu v Praze takový brutální a alergický odpor proti navrácení Mariánského sloupu na původní místo?

Mariánský sloup na připomínku ubránění Prahy před Švédy vadil hlavně židům na Starém městě, protože ze sloupu tryskala energie

No, je to přece jasné, že oni jsou zasvěceni do problematiky a na magistrátu a vědí moc dobře, že nejde o symbol Habsburků, ale že Mariánský sloup fungoval od roku 1650 jako zářič, resp. tzv. “maják” v astrální rovině. Po připojení do projektoru jsou zářiče, tedy majáky, vidět v temnotě na stovky kilometrů. Tryská z nich oslňující světlo, ze kterého jde teplo a tyto majáky odhání temné síly v astrální rovině od přístupu k jámě Mah’ralu, což je trhlina v časoprostoru s funkcí brány.

Bránami mezi oběma světy mohou prostupovat energie, entity a především zlo. Kdokoliv strhne a shodí maják v naší rovině, je proklet i v astrální rovině, protože majáky jsou pod ochranou Boží svátosti. Proto byl stržením Mariánského sloupu v listopadu 1918 pověřen právě žid Franz Sauer, který ale občanské jméno nepoužíval a místo něj používal české “Franta”. Proto od té doby se Praha propadá do temnoty, je zachvacována zlem a zlými procesy a český národ tragédiemi. Vidíte to sami na událostech, které se dějí v Praze po roce 1918.

Franz Sauer, veřejně však používal českou variantu Franta.

Takže si nemyslete, že odpor magistrátu proti navrácení Mariánského sloupu vychází z nějakého odporu proti Habsburkům, když Habsburkové jsou dnes hlavními architekty globalizace, migrace a prosazování doktríny Richarda Kalergiho a navíc financují české politiky a strany. Mariánský sloup zkrátka škodil Mah’ralu a jeho fungování v jámě. Právě proto pražští radní se vztekají a prskají, kdykoliv se někdo pokusí Mariánský sloup oživit a znovu vysvětit, protože šlo o zářič na Starém městě, přímo na náměstí.

Stál uprostřed židovského města pražského, nad jámou Mah’ralu, a umístit ho tam znovu, to by se rovnalo vyhlášení války židům. A do toho dnes nikdo v Praze nepůjde. Pražský Mariánský sloup byl jedním z nejsilnějších zářičů v celé astrální rovině. Jeho zhasnutím 3. listopadu 1918 bylo na české země přivoláno prokletí. Je mi jasné, že tyto informace nejsou pro mnohé čtenáře srozumitelné, ale ti, kteří rozumí souvislostem, určitě už chápou, proč je kvůli Mariánskému sloupu na magistrátu takový řev a obrovský odpor.

Radnice odpoledne znovu sochu maršála Koněva zakryla, zastupitelstvo tím vyhlásilo Pražanům a vlastencům válku o pomník

Tyto zlé síly nenávidí tradiční rodinu, nenávidí vlastenectví a nositele světla. Maršál Koněv přinesl svobodu a porazil nacistickou armádu a jednotky SS řízené okultním expertem Heinrichem Himmlerem, válka mezi SSSR a Německem byla válkou mezi světlem a tmou. Není divu, že revizionisté se dnes snaží historii přepsat a z temnoty nacismu udělat falešné světlo, vykreslovat německé vojáky jako oběti, jako ochránce před zlým Ruskem, které už není osvoboditel, ale je vykreslováno jako okupant.

Když nemohou maršála Koněva odstranit, ani odvézt do sběru, tak ho alespoň zakryjí plachtou. Socha maršála Koněva není zářič, není to vysvěcená socha, ale má zásadní význam v naší euklidovské rovině, tzn. v našem světě. Je to symbol osvobození od sil zla, od nacismu. A kdokoliv vztáhne ruku na tento symbol, přitáhne na sebe hněv lidu a lidí, kteří ochraňují dějiny vlastního národa. Je to však děsivé znamení, jak zlo vládne v Praze na úrovni magistrátu a některých městských obvodů.

Práce TOP 09 na Praze 6, hanba celé této partaji a celé radnici!

Podle posledních informací ovšem radnice Prahy 6 znovu sochu maršála Koněva zakryla. Radnice tak situaci eskaluje do takové míry, že může dojít i k násilnostem. Možná právě to je cílem radních, aby mohli situaci politicky vytěžit. Doufejme, že se najdou lidé, kteří nejen plachtu znovu odstraní, ale třeba i lešení rozmontují a na místě budou držet občanské hlídky a bránit radnici v zakrývání pomníku osvoboditele. Na tomto místě je potřeba bránit symbol státu. A maršál Koněv je symbolem největším, je to symbol osvoboditele nejen Prahy, ale i koncentračního tábora Osvětim.